Follow
Gönül Yazgan Sağ
Gönül Yazgan Sağ
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Creativity from two perspectives: Prospective mathematics teachers and mathematician
G Yazgan-Sag, E Emre-Akdogan
Australian Journal of Teacher Education (Online) 41 (12), 25-40, 2016
572016
An investigation on how prospective mathematics teachers design a lesson plan
EA Elçin, G Yazgan-Sağ
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 37 (1), 81-96, 2018
122018
Üstün yetenekli ortaöğretim öğrencilerinin matematiksel problem çözme durumlarındaki öz düzenleme davranışları
G Yazgan Sağ
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
122012
Teacher sceneries related to “Angle Concept”: Turkey case
G Yazgan, Z Argün, E Emre
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 285-290, 2009
112009
Matematik öğretmen adaylarının matematiksel dil kullanımları
E Emre, YG Sağ, H Gülkılık, Z Argün
Mathematics teacher candidates' use of mathematical language]. UFBMEK-2010 …, 2010
92010
Transformation of theoretical knowledge into instructional practice: A mathematics teacher's journey
E Emre-Akdogan, G Yazgan-Sag
Issues in Educational Research 29 (1), 55-69, 2019
82019
PROSPECTIVE TEACHERS’VIEWS OF CREATIVITY IN SCHOOL MATHEMATICS
E Emre-Akdoğan, G Yazgan-Sağ
The 9th MATHEMATICAL CREATIVITY AND GIFTEDNESS, 2015
52015
What do pre-service secondary mathematics teachers understand from the concept of sequence?
G Yazgan-Sag, Z Argun
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5301-5305, 2012
52012
Lise Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Deneyimleri: Teoriden Uygulamaya Geçiş An Investigation of Prospective Secondary Mathematics Teachers’ Experience on Teaching …
E EMRE-AKDOĞAN, G YAZGAN-SAĞ
Kastamonu Education Journal 26 (1), 2018
42018
Üstün yetenekli öğrencilerin matematiksel problem çözme durumlarındaki motivasyonel öngörüleri
G YAZGAN SAĞ, Z ARGÜN
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (3), 2016
42016
Üstün yetenekli öğrencilerde özdüzenleme faaliyetleri
G YAZGAN SAĞ
Nobel Yayınları, 2014
42014
Ck¢ modeline göre 10. sınıf öğrencilerinin geometrik yer kavramına ilişkin kavramaları üzerine nitel bir araştırma.
G Yazgan
Gazi Üniversitesi, Ankara., 2006
42006
Matematikte üstün yetenekliliğe teorik bir bakış
G YAZGAN SAĞ
Milli Eğitim Dergisi 48 (221), 2019
32019
Prospective Secondary Mathematics Teachers' Reflections on Teaching after Their First Teaching Experience.
G Yazgan-Sag, E Emre-Akdogan, Z Argün
Acta Didactica Napocensia 9 (3), 1-10, 2016
32016
Kaynaştırma Sınıflarında Öğretim ile İlgili Uygulamaların İncelenmesi: Ortaokul Matematik Öğretmenleri Örneği
D Kasap-Erdal, G Yazgan-Saǧ, Z Argün
Ozel Egitim Dergisi 24 (1), 1-17A, 2023
22023
Analysis of the changes in prospective secondary mathematics teachers’ knowledge of lesson plan
G Yazgan-Sağ, E Emre-Akdoğan
Journal of Education and Future 12, 157-174, 2017
22017
Geometrik yer ve çizimler AN Elçi, E. Bukova-Güzel, B. Cantürk-Günhan & E. Ev-Çimen
G Yazgan-Sağ, E Emre-Akdoğan
Temel matematiksel kavramlar ve uygulamaları, 581-588, 2016
22016
Ortaöğretim matematik öğretmen adayları seri kavramından ne anlıyorlar?
G YAZGAN SAĞ, Z ARGÜN
22012
Examination of Teaching Practices in Inclusive Classrooms: The Case of Middle School Mathematics Teachers
DK ERDAL, GY SAĞ, Z Argün
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 24 (1), 1-17, 2023
12023
The importance and role of gesture in construncting mathematical meaning
T AKÇAKOCA, G YAZGAN SAĞ
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 678-703, 2021
12021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20