Creativity from two perspectives: Prospective mathematics teachers and mathematician G Yazgan-Sag, E Emre-Akdogan Australian Journal of Teacher Education (Online) 41 (12), 25-40, 2016 | 57 | 2016 |
An investigation on how prospective mathematics teachers design a lesson plan EA Elçin, G Yazgan-Sağ Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 37 (1), 81-96, 2018 | 12 | 2018 |
Üstün yetenekli ortaöğretim öğrencilerinin matematiksel problem çözme durumlarındaki öz düzenleme davranışları G Yazgan Sağ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 12 | 2012 |
Teacher sceneries related to “Angle Concept”: Turkey case G Yazgan, Z Argün, E Emre Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 285-290, 2009 | 11 | 2009 |
Matematik öğretmen adaylarının matematiksel dil kullanımları E Emre, YG Sağ, H Gülkılık, Z Argün Mathematics teacher candidates' use of mathematical language]. UFBMEK-2010 …, 2010 | 9 | 2010 |
Transformation of theoretical knowledge into instructional practice: A mathematics teacher's journey E Emre-Akdogan, G Yazgan-Sag Issues in Educational Research 29 (1), 55-69, 2019 | 8 | 2019 |
PROSPECTIVE TEACHERS’VIEWS OF CREATIVITY IN SCHOOL MATHEMATICS E Emre-Akdoğan, G Yazgan-Sağ The 9th MATHEMATICAL CREATIVITY AND GIFTEDNESS, 2015 | 5 | 2015 |
What do pre-service secondary mathematics teachers understand from the concept of sequence? G Yazgan-Sag, Z Argun Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5301-5305, 2012 | 5 | 2012 |
Lise Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Deneyimleri: Teoriden Uygulamaya Geçiş An Investigation of Prospective Secondary Mathematics Teachers’ Experience on Teaching … E EMRE-AKDOĞAN, G YAZGAN-SAĞ Kastamonu Education Journal 26 (1), 2018 | 4 | 2018 |
Üstün yetenekli öğrencilerin matematiksel problem çözme durumlarındaki motivasyonel öngörüleri G YAZGAN SAĞ, Z ARGÜN Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (3), 2016 | 4 | 2016 |
Üstün yetenekli öğrencilerde özdüzenleme faaliyetleri G YAZGAN SAĞ Nobel Yayınları, 2014 | 4 | 2014 |
Ck¢ modeline göre 10. sınıf öğrencilerinin geometrik yer kavramına ilişkin kavramaları üzerine nitel bir araştırma. G Yazgan Gazi Üniversitesi, Ankara., 2006 | 4 | 2006 |
Matematikte üstün yetenekliliğe teorik bir bakış G YAZGAN SAĞ Milli Eğitim Dergisi 48 (221), 2019 | 3 | 2019 |
Prospective Secondary Mathematics Teachers' Reflections on Teaching after Their First Teaching Experience. G Yazgan-Sag, E Emre-Akdogan, Z Argün Acta Didactica Napocensia 9 (3), 1-10, 2016 | 3 | 2016 |
Kaynaştırma Sınıflarında Öğretim ile İlgili Uygulamaların İncelenmesi: Ortaokul Matematik Öğretmenleri Örneği D Kasap-Erdal, G Yazgan-Saǧ, Z Argün Ozel Egitim Dergisi 24 (1), 1-17A, 2023 | 2 | 2023 |
Analysis of the changes in prospective secondary mathematics teachers’ knowledge of lesson plan G Yazgan-Sağ, E Emre-Akdoğan Journal of Education and Future 12, 157-174, 2017 | 2 | 2017 |
Geometrik yer ve çizimler AN Elçi, E. Bukova-Güzel, B. Cantürk-Günhan & E. Ev-Çimen G Yazgan-Sağ, E Emre-Akdoğan Temel matematiksel kavramlar ve uygulamaları, 581-588, 2016 | 2 | 2016 |
Ortaöğretim matematik öğretmen adayları seri kavramından ne anlıyorlar? G YAZGAN SAĞ, Z ARGÜN | 2 | 2012 |
Examination of Teaching Practices in Inclusive Classrooms: The Case of Middle School Mathematics Teachers DK ERDAL, GY SAĞ, Z Argün Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 24 (1), 1-17, 2023 | 1 | 2023 |
The importance and role of gesture in construncting mathematical meaning T AKÇAKOCA, G YAZGAN SAĞ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 678-703, 2021 | 1 | 2021 |